3/V - 11

Sitter och skriver lite på saker/kollar in brittiska komiker på YouTuben. Har en relativt lugn dag framför mig, ska ses med Alexia, min coachkollega, för att planera lite träningar vid halv fyra, och sen bär det av till Tomtis för att träna flicksen, och sist men inte minst till Källbrink för egen träning. Gillar såna dagar; lite halvslappt plugg och träning. Saknade fan basketen när jag var i London.

In any case, håller på och förbereder mig inför basketcup med flicksen i helgen. Tro det eller ej, men det finns rysligt mycket att kolla upp i förväg


Bjuder på denna underbara bild på min favorit-Beatle

 /N

Kommentarer
Postat av: Lisa

Angående bilden: Varför är jag inte förvånad? :p



sv. Det var faktiskt ett (överraskande) bra inslag av honom :)

2011-05-03 @ 23:24:35
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0