Bio, tystnad och lite CM.

Hallooj! Ska strax iväg på middag/bio med fina Lisa. Det ska bli intressant. Hon har ju sitt tystnadslöfte att hålla sig till. Personligen, skulle jag nog aldrig klara det. Dels för att jag har en tendens att alltid pladdra när det uppstår någon form av tystnad, men också för att det skapar så många hinder i vardagen. Läste just på hennes blogg om hur hon stötte på ett problem i kön till kassan. Hur ska man förklara sig liksom?
Jag respekterar henne och hennes val något enormt. Det är ju en så stor och viktig del av våra liv - att kunna uttrycka sig, och när man tar bort det, ja, vad finns kvar?
Så big props till Lisa! Kämpa på!

I annat fall så blir det Kronjuvelerna med Liza ikväll. Ska vara bra:) Bill Skarsgård är ju ögongodis, så det blir väl asnajs;)

Nä, nu drar jag och kollar vidare på Criminal Minds, är inne på säsong tre nu. Så jävla bra. Men jag är ändå helt jävla skadad av serien asså... Skulle ner och hämta tvätten i vår läskiga tvättstuga igår. Höll på att skrämma skiten ur mig själv! (Och klockan var typ 8 på kvällen...)

In any case, återkommer om hur bra/dålig filmen var.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0