25012010 ~ 20.34

Ja.. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder. Ja, för man brukar ju göra det (?). Ja, här kommer några då...

Lite bilder från skolan:

Detta är våran matsal:)

På nobeldagen fick vi glass. Tydligen var den inte tillräckligt god för Carro...

Men sen blev hon glad (emotional-whiplash..)

Emi:)


Mickis:)

Alex...

Christian aka. Rainbow

Linn:)

Jacob hade tagit för sig av (de alkoholfria) förfriskningarna...

Sara:)

Helena:)

Carro:)

Jenny (bilden blev suddig, eftersom det är ungefär lika lätt att få en bild på Jenny som att fånga en enhörning)

André, Jennica, Elaine och Vanja på NV-avdelningen.

Mr Nova-Nova porrade sig med de salta pinnarna...

Mickis igen. Har en känsla av att hon inte kommer att gilla den här bilden...

Elias aka Rocky har nog jordens coolaste hår:)

Martin:)

okej, så precis innan jag tog bilden skrek jag orgasmfejs till Marko och detta blev resultatet... :)

Andreas hade väldans skoj med spegeln utanför NV-toan...

Och så avslutar vi med en bild på brushaan. För att han är så stilig i slips:)

Men nu ska jag iväg och laga krubb^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0