20100113~10.30

Sitter i NV:s datorsal. Med ett hundratal ettor som hållerpå och irriterar skiter ur mig. Och det är mycket skit där... Antog att vi hade projektrabetsmöte för en halvtimme sedan, men tydligen var jag felinformerad, då mina kära arkeologer är nowhere to be found.
Sitter och halvpluggar lite, eftersom min enda lektion idag börjar 13.30 (om tre timmar...).
Bleeh.. Det är väldans tråkigt ska jag berätta. Ja, alltså det här att inte ha något att göra...

Så då lägger jag in lite fina bilder på BJ då...


Kommentarer
Postat av: M

OK, han är söt och ser lite grann ut som din gammelmorfar (som ung:), men det är fortfarande något sorgligt över blonderade mörkhåriga män ...

2010-01-24 @ 14:50:09
Postat av: M

Förresten, varför kommer det inte fle inlägg? Snälla säg det är bara för att du pluggar så hårt inför studentexamen... Eller - har Ni ens studentexamen nu för tiden?...

2010-01-24 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0