Hej.

Har jobbat röven av mig idag igen. Jobbar lördag-söndag också. Trevligt. Vandrade runt i hela stan med Mikkey i dag. Vi tänkte idra på Chopin-marathonet i Konserthuset, men det var en sån nedrans lång kö, så vi drog mest runt på stan. Kollade in Ung08. Haha. Vilken jävla besvikelse. En bunt fjortisar som står och röker medan okända grupper uppträder med diverse tråkiga skitsaker. Kanske är jag för gammal för att förstå tjusningen med såna här "festivaler". Ja, jag använder citationstecken, för jag tycker inte det där var mycket till festival, men whatever...

Ska i vilket fall som helst till Cornelis-giget på Gustav Adolfs torg imorrn kväll. Blir tjockt med skoj, mutti och Mikkey hänkar på:)

Puss och kram skum banan. (Alltså det var ingen särskrivning (jag hatar sådana) jag menade verkligen en SKUM BANAN) ...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ung08 borde nästan heta Omogen08 om det bara består av en massa fjortisar.

Jag har också svårt för festivaler, men om det är någonting jag vill se så är det ju Metaltown :D



Men du, ska vi ses någon dag under helgen för att ha en filmkväll? ^^



sv. Nej, han är bäst :p

Ska vi säga delad etta?

2010-08-13 @ 22:18:41
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0