Försök nr 123...

Vaknade kvart i ett idag. SHIT! Jag har ALDRIG sovit så länge. Men kom i säng rätt så sent igår, så det kan ha med det att göra. Var och firade Lisis som blev hela 19 år! (Grattis!)
Det var superkul att träffa födelsedagsbarnet, eftersom vi inte har träffats på länge, men tyvärr så måste jag säga att jag aldrig känt mig så gammal som igår. Okej, jag var typ äldst, men det var inte bara det. Jag hamnade ofta i situationer där jag upptäckte att jag inte hade ett dyft gemensamt med dessa människor, just för att de var yngre än mig. Och det är inte så att de var några dagisbarn, långt ifrån. Men tre år kändes som en evighet. De ska börja gymnasiet i höst, medan jag ska börja universitetet.
Jag började fundera efter det. Är detta någon ny fas som inleds i mitt liv? När problem som kändes livsviktiga för ett par år sedan är triviala små skitsaker som jag inte kunde bry mig mindra om?
Det känns lite läskigt om jag ska vara ärlig. Det händer så mycket nytt i mitt liv just nu, och jag tvingas ta beslut som kommer att forma min framtid.
Men det känns i vilket fall som helst som att det i slutändan kommer att gå bra. Det känns som att vad jag än gör eller väljer så kommer det att lösa sig.




Grattis sötis!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv, snygging!! :D



Men rättning; Bara en av dem var tre år yngre :p

Jag håller visserligen med dig -- det blev lite för mycket, och det blev alldeles för splittrat. Jag tycte att det var kul när vi höll på att flumma runt, men när man måste säga till samma person om och om igen att sänka musiken... Man känner sig nästan som en tjatig satmara efter ett tag.



sv. Yeah, you wish xD

2010-08-08 @ 12:57:52
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0