Öh...

Oj, det snöar.
Btw Lisa, jag hör att det är fint väder i Dalarna såhär års(!)

Hade ingen matematik idag, alltså inga lektioner alls! Skitkul. Verkligen. Njet.
Imorgon väntar svenskaprov och ihärdiga repetioner och förberedelser inför engelskans Christmas Play. Det är ju så att alla i Engelska C ska spela teater på onsdag (YAY!), och ja, alltså jag också:P Men det kan jag berätta om någon annan gång^^

Angående skämtet om Dalarna; jag var på SACO-mässan för ett tag sedan, och blev nästan övertalad att flytta till just Dalarna för att plugga efter gymnasiet(...) Och jag pratade med alla möjliga högskolor och universitet om lärarutbildningar, och ska jag vara ärlig så kändes snubben från Stockholms Universitet rätt så oengagerad. Han från Dalarna var skitentusiastisk och snackade på om hur mycket praktik man får där - redan efter två veckor har man sin första praktik:O

Men men... vi får väl se:)

För övrigt så ska jag dra och krubba, good bajs^^

Och jag har lärt mig hur man läggern in en video!!!1 OMG:D


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

sv. De kommer upp så småningom, och då kommer även filmen upp xD

2009-12-17 @ 14:22:33
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0