2012 och andra roligheter

Såg filmen 2012 i förrgår med Mikkey^^ Den var faktiskt bra. Faktiskt rätt så underbar:) John Cusack är en av mina favoriter, men bäst i filmen var lätt Woody Harrelson. Andreas påpekade att filmen var rätt så sugig, men jag har alltid varit en sucker för naturkatastrof-filmer (typ Day after Tomorrow), men det enda som är dåligt med sådana filmer är att de endast tåls at ses en gång, för sen är liksom spänningen borta.

Såg också Drag me to Hell med brorsan igår. Den var knäpp.

Har Historia B om tjugo minuter, så bör nog plocka ihop mina grejor strax:)

Juste! Lisa! Såg Kellan Lutz på Jay Leno igår! Han är lite knäpp han me! Han säger typ "Bless her heart" och "It's a funny story..." hela tiden(?) + att jag tycker att du skaffa en t-shirt på vilken det ska stå "Nutz for Lutz"XD

In any case, peace out och för att citera Yurij Karpov i filmen 2012: "It's russian..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0