COMING SOON

Det ni alla har väntat på (ja ALLA mina underbara fansXP)...

...en nystart på denna smått försummade blogg:)

Nu är det såhär att jag inte orkar komma på några ursäkter, utan det har helt enkelt blivit som det blivit. Jag är en av naturen lat tonåring som inte orkar vara duktig och uppdatera bloggen hela tiden. Men nu försöker jag som sagt bättra mig och nystarten äger rum fredagen den 3 april. Detta råkar (av en händelse) sammanfalla med en viss milstolpe i mitt liv. På fredag fyller jag arton år är alltså så gott som halvvägs till döden:/

Men jag hoppas också att min mogna ålder ska kunna bidra till en intressant blogg där jag kommer att debattera mogna medelåldersämnen, såsom lättmjölk eller mellanmjölk? Tider i tvättstugan och irriterande ungdomar.

Vi ses på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0