Sunset Blvd

Sitter vid datorn, och ska snart ta itu med filmkunskapen. Vi har i uppgift att analysera filmen Sunset Boulevard, en amerikansk film noir från 1950. Det är inte så svårt, lite flummiga frågor bara. Men då får läraren faktiskt räkna med lite flummiga svar:)
Annars så har jag engelska till imorgon, idioms. Inte sådär överdrivet svårt, men bör nog plugga lite ändå. Ska också försöka hinna klart mina samhällskunskapfrågor, så man får det gjort alltså.

Juste! Skulle kanske berätta hur det gick på kemiprovet:]
Ja, vi skulle ju då kunna alla de tjugo första grundämnena i (Mendelejevs) periodiska system. Ja, det gick ju helt okej med den biten. Men sen fick jag total blackout och skrev helt fel på grupperna:/ Men jag fick iaf VG, men det känns lite surt att veta att utan mina slarvfel så skulle jag fått MVG:(

Men men, inte sura över rutten ost, eller vad man säger...

Ska skicka en lite hälsning till bror min om han nu läser detta: Tack för teet! Smakade underbart som vanligt^^

















Kommentarer
Postat av: Aho

haha naww! nej de är lugnt :D

2008-09-23 @ 09:26:22
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0