Klor [kåholåår]

Sitter i skolan... Orkade inte plugga så mkt kemi igår, så försöker snabbrepetera lite:)
Var på bio igår med min käre bror och mina väninnor Alexandra och Sebastiania:)
Såg Babylon A.D. Var faktiskt inte sådär jättedålig, även om man kunde hoppats på ett bättre manus. Jag menar, själva grundidén var väl helt okej amerikansk och så, men i slutet blev det lite för mycket lösa ändar, för mycket personer som var med i fem minuter och sen dog/försvann.
   Men annars var den helt ok, och man kna ju inte klanka ner på Vin Diesel, he knows his stuff:P

Men peace, nu har vi typ svenska, så jag ska väl dra. Skriver sen, när jag har blivit stekt på kemiprovet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0