Tired-.-

Jag är äckligt trött just nu. Jag är nämligen en sådan underlig varelse att jag sover inte när jag får tillfälle, utan vill helst somna när det är som mest förbjudet. Imorse höll jag på att somna på bussen! Nej, usch.
Och inte gick kemipluggandet bra:( Det känns som att man repeterar och repeterar, men inget fastnar. Kemi ska ju vara logiskt, men vad är logiskt med att kunna 20 grundämnen utantill (med förkortningar, ordning, elektronegativitet och rubbet!)? Vi får inte ens ha ett periodiskt system på provet! Och utöver dessa omänskliga krav ska man kunna allt annat Saied har gått igenom! Och vi som knappt förstår vad han säger!?

Det känns i alla fall trevligt att veta att man inte suger i alla ämnen. En viss person fick nämligen HUNDRA PROCENT på engelskaförhöret!! Inte 95%, inte 99%, utan 100%!!!! Okej, ska inte skryta, men jag är stolt i vilket fall som helst. Man kan ju inte vara efterbliven på alla områden.

Idag börjar skolan 11.25 med underbara Matte C. Har prov i det nästa vecka också, så det pluggandet borde börja snart:'C Blä...

Sen är det idrott (bugg!) och efter det fysik <3
Efter skolan är det dags för teater!! ^^

N

Kommentarer
Postat av: ML

Vem är Matte C?? Han låter spännande... :)

2008-11-24 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0