Samhälle A

Sitter i NV:s datasal. Har Sam-prov om en timme:/ Kan ingenting...
Hade nyss engelskaprov som gick sådär... Jag hoppas att jag inte får VG...

I vilket fall som helst, i slutet av engelskalektionen började den alltmer vardagliga diskussionen om LO. Fast idag var fokuset mer på rektorn, som helt plötsligt  ändrat åsikt om vår käre fysiklärare. Nu är han tydligen helt klart kvalificerad.
   Samtidigt tycker man lite synd om LO, som helt ovetande om konspirationen mot honom, vandrar runt och mumlar fysikformler...

Så nu anordnar Andreas en blogg om Östra Gymnasiets rektor etc.. Den kan du hitta här!

Be good^^

P.S. Jenny tycker att jag ska länka till hennes blogg:) TRYCK HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

DU MÅSTE LÄRA MIG HUR MAN LÄNKAR! :O Har försökt lära mig själv det jag vet inte hur länge!

2008-10-02 @ 18:44:53
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0