Match

Har match mot AEK idag... Åker 14.20. Hoppas att det går bättre än förra gången(då det blev två förlängningar):/
Annars blir det mest basjigt idag.. Hinner inte till Evas GH-fest, men ska ändå fixa en lite present tills på måndag:) Ska försöka hinna med det imorrn.
Hade träning med en ny tränare igår, var bajsjobbigt, men nödvändigt. Min rygg går inte att böja idag:)

Ja, what else? Håller på och läser om Linda Skugges dagbok: "Och mest av allt vill jag hångla med nån". Den är så härligt utlämnande. Jag kan inte låta bli att dra på munnen när jag läser vissa stycken som beskriver sjuttonåringens tankebanor så precist.

Skriver sen, när vi förlorat:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0