Fisktisdag (igen)

Det är en sådan där trevlig tisdagsmorgon och jag vet inte varför, men jag är ovanligt uppåt idag. Kanske beror det på att tisdagar är mysiga för mig. Jag har fyra lektioner, och de flesta är roliga ämnen; Engelska B, Matte C, Biologi A och Filmkunskap. Jag slutar halv sex, men sista lextionen (filmkunskap) är alltid rolig och det gör inte så mycket om man är lite eftermiddagstrött, man fattar ändå liksom. Eller så beror min "uppåthet" på droger... :]
Efter skolan bär det av hem där jag har en massa kemiplugg som väntar. Även om jag har pluggat innan, så tänker jag att det är dags för ett riktigt svettpass:P

Alex har ju lovat att ta med Buffy säsong 1, som jag får låna (snällaste gullungen), vilken jag ska trösta mig med efter kemiförberedelsen.

hej hopp leverpastej! ;P


 Dena lila halfkårian skah låwna uwt fiilm til mäjh!! ^^

Ja, fucked-up stavning är en av mina specialiteter:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0