21 okt 08.15

Sitter i skolan (börjar bli en standardfras det där^^). Ska ha engelska 9.50, så det är väl ett tag kvar..
I vilket fall som helst hade jag träning igår. SKITROLIG! Bästa träningen hittills:D Grejen var att det gick bättre för mig, jag liksom kom in i det hela mer. Ska bli trevligt att träna på torsdag också. Och om min käre far läser detta så pratade jag med Johan igår och han sa att övergången inte är fixad och att han inte har pratat med Per än.

N.

 Ska ha filmkunskap med dessa glada prickar i eftermiddag^^


Kommentarer
Postat av: Diana

haha, alltså tar du inte bort den där bilden stryper jag dig i skolan!:D

2008-12-17 @ 21:37:03
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0