Veckans?

Ja, nu är det ju lite smått konstigt att skriva sådana här saker mitt i veckan, men jag föredrar att säga att jag är "kreativt nyskapande", så bear with me...

VECKANS...
...SKRATT: Fysikbokens fina beskrivning där "Lisa undrar hur hon ska stoppa upp lampan där bak". Andreas kunde knappt andas:P
...GRÅT: NEW MOON kommer inte förrän 2010! USCH vad hemskt! Jag kommer nog bli galen av abstinens innan dess!
...KÄRLEK: NU ÄR DET JU NÄSTAN LOV!!!!!!!!!!!!!!
...FILM: Vi såg Hajen på filmkunskapens sista lektion. Helt okej faktiskt, lite hemskt ibland:/
...BOK: Dannyboy och Kärleken av Daniel Åberg är nu nästan utläst. Fin^^
...SPORT: Dagens idrottslektion: STYRKERÄNING!:) Myspys med svett:P
...MUSIK: Blue Devil Blues med Walter Page's Blue Devils (vår introlåt på kvällens föreställning)
dbkinbundenliten2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0